Wizz Air v současné době studuje různé varianty vstupu na indický trh nízkonákladové dopravy. Jde o poněkud nečekaný a odvážný krok. Je však také možné, že společnost bude zatím jen „testovat vodu“, aby získala hlubší pochopení trhu.
Pobočka Wizz Air Malta si již zajistila u italského regulátora ENAC povolení provozovat sedm letů týdně mezi Indií a Itálií. Licence je zatím omezena na období zima 2023/2024.
Wizz Air je tedy pod časovým tlakem a nyní nemá ani letadlo, které by bylo schopno tyto lety provozovat bez technického mezipřistání. Aerolinka má sice objednáno 45 Airbusů A321XLR, dodávky však sklouzly do roku 2025.
K technickému mezipřistání by Wizz Air zřejmě využil báze v Saúdské Arábii či Abú Zabí. (Foto: Bloomberg, FT, planes.cz)
Asi si to nejake zoufale zakazniky najde, ale letet s Wizz vic jak 2 hod je hruza.
Celkem 2 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
alesi - nerozumím nechápu.
Za poslední 2 týdny jsem měl s WIZZem tři lety a podle mého názoru má sedačky a celkové upořádání lepší a pohodlnější než konkurence - tedy Ryanair a EasyJet.
Co se cen týče tak, je to všechno cca to samé - a je to hra jak se to koupí.
Všechny 3 lety byly přes 90% plné. Takže ????