Detail fotografie

B787-8


Autor: MaltbyWalt
Datum pořízení: 12/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 14122×

Popis:

Druhý vyrobený B787. I když nosí barvy All Nippon Airways, pro japonskou společnost se s ním nepočítá a zůstane testovacím letadlem firmy Boeing.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Petr Popelář (...84.36...)
23.01.2011 11:18

Andre:Tak případná díra-poškození se vyřízne, vysadí a přeplátuje kompozitem za pomocí HI-LOCKů a tmelu.........problém opravy spočívá v technologickém postupu u kompozitu, to je výroba "záplaty" a tedy prodleva.

Andre - nepřihlášený host (...188.235...)
23.01.2011 01:29

Mám dotaz. Celej trup je kompozit? Pokud ano jak se bude řešit oprava když do něj nabourá třeba cisterna nebo něco podobného? Dá se to opravovat? Jinak tvarově trochu návrat ke Cometu či Caravele. Tedy ta kabina mě hodně připomíná. Přeháním samozřejmě ale vidím je tam.

Mirusek - nepřihlášený host (...176.207...)
22.01.2011 17:39

Ne že by to bylo ošklivé letadlo, ale připadá mi tak nějak sterilní,vzhledově nevýrazné. Původní vizualizace byly trochu ve žraločím stylu, ale tohle je lehce nudné...

Palan - nepřihlášený host (...180.45...)
08.11.2010 22:32

Jsem zvedavej, az az do nej uhodi blesk, nebo bude prvni havarka. Plech se deformuje, ale uhlikovy vlakna tříští, takže se teoreticky po narazu 787 rozpadne na kousky- jak to bude pri pristani bez podvozku nebo na vode?

Sebi - nepřihlášený host (...183.57...)
23.10.2010 08:39

MirekZ: Decibelly jsou logaritmickou jednotkou s pravidlem, ze rozdil 3dB znaci utlum / narust o 50%.

Tedy pokud mate letadlo s hlasitosti 106dB, tak o 50% tissi letadlo ma 103dB... a to zase az tak zasadni rozdil neni, ne? :)

MirekZ - nepřihlášený host (...93.103...)
11.06.2010 07:46

Honza:snížení hluku o desítky procent(Ruslan dokonce o 50%)? Není tam nula navíc?Pak by to bylo tichý jak osobák na silnici.

PeterV - nepřihlášený host (...95.233...)
10.06.2010 19:59

To Memir: ten kužel za směrovkou je na měření statického tlaku vzduchu. Za letu se to lano odvine na značnou délku za letadlem kde statický tlak vzduchu už není ovlivňovaný prouděním vzduchu okolo letadla. Pro zajímavost, dříve se ke stejnému účelu používaly například i "bomby" zavěšené na lané a tažené hluboko pod letadlem.

pavel - nepřihlášený host (...112.83...)
10.06.2010 17:02

ta prid mi bolestne pripomina meho mrtveho pittbula

y - nepřihlášený host (...99.43...)
09.03.2010 19:10

chchel som napisat odosiela

y - nepřihlášený host (...99.43...)
09.03.2010 19:05

to Memir: a ake udaje meria?

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace