Typ letadla: | B787-8 |
Letiště: | Seattle - Boeing Field (BFI/KBFI) |
Společnost: | Boeing (BOE) |
Registrace: | N787BA |
Autor: | MaltbyWalt |
Datum pořízení: | 12/2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 11402× |
Many spectators braved the rain to watch the first 787 landing at Boeing Field in Seattle. The two T-33 chase planes acccompanied the airplane.
Breathtaking. Thanks.
Nádherná fotka " plasťáčka " je vyjímečná tím, že je zasazena do běžného civilního prostředí ( shodou okolností se jistě jedná o natáčení nového klipu ke Svěrákovu Elektrickému valčíku - viz. tříčlenná delegace z Prahy poblíž obecní váhy, atd. ... ).
Jak se tam clovek dostane??
Dík za odpovědi.No o tom modulovaným jsem dcl i přemýšlel.Jinak měl bych jště jednu otázku jestli nevadí.Co je potřeba na RAMP AGENTA?Když by mi nevyšel PP tak by jsem každopádně chtěl dělat na letišti at uz Ramp agenta nebo řídící na věži.
a tu matiku se nakonec taky naučíš, protože se budeš věnovat jen té, kterou budeš potřebovat k létání a nebudeš se drtit věci navíc abys udělal zkoušku z matiky na fakulte...
Nicméně jsou i jiné cesty než ČVUT,tzv. modulový výcvik, budeš si tím pádem dělat licenci u soukromých leteckých škol, což je co se praktického výcviku týče uplně stejné jako na ČVUT akorát teorii se budeš učit v letecké škole a sám, ne na fakultě. Takže nejdřív PPL, pak CPL a ATPL. Samozřejmě IFR doložku.
Rozdíl v ceně je cca 200 000Kč.
To bude patrne nejake sverazne moravske nareci. Znamena to, ze vycvik dopravniho pilota stoji 2 miliony Kc. Jinak studuje se to na fakulte dopravni na CVUT a vsechny informace se daji sehnat na webu fakulty. Obavam se, ze bez matiky to moc nepujde...
melcky v talónu??Asi sem zaostalej ale to znamena co?? :D
Kosek: Spíš je divný, že "delfíni" od Lockheeda doprovázejí Boeing...
Celkem 21 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
zarananaři