Super Connie vystavená nebo spíš odstavená kousek od bretaňského Quimperu u bývalé diskotéky "Le Moulin Discotheque”. V letech 1955 - 1963 sloužila pro Air France. Od roku 1976 je na tomto místě a postupně se rozpadá. V roce 2003 jí dokonce vlivem koroze odpadly krajní směrovky. Dnes asi vypadá ještě mnohem hůře než na této fotce z roku 2006.
Na okraji letiště Nantes pečuje parta nadšenců o tento krásný a zachovalý letoun vyrobený v roce 1953. Létal do roku 1963 u Air France a poté u Air Fret a Catair v jejíchž barvách a s registrací F-BRAD navštívil v roce 1972 Prahu. V roce 2001 udělily francouzské úřady tomuto letadlu status historické památky
11.04. Letadlo c/n 4646 bylo dodáno 05.06.1956 dopravci Air India International, reg. VT-DIL jako první kus nové typové řady „G“ (bez radaru v přídi) ve flotile a neslo jméno Rani of Golconda. Od 05.05.1962 přešlo do služby k Indian AF, reg. BG-578. V lednu 1976 bylo po vyřazení z provozu rozebráno.
Letadlo c/n 4614 bylo dodáno k Air Indii 17.02.1955 ve verzi L-1049E. Snímek zobrazuje letadlo po přestavbě na verzi L-1049G. Charakteristické přídavné nádrže verze G na koncích křídel nebyly instalovány. Od 30.10.1961 přešlo do služeb Indian Air Force s reg. BG-575. V listopadu 1976 bylo přesunuto k Indian Navy s reg. IN-315. V roce 1983 bylo vyřazeno z provozu a v současnosti je exponátem Indian Navy Museum na letišti Goa Dabolim Airport.
Tento letoun, původně dodaný společnosti TAP, byl zabaven v Luqě na Maltě v únoru roku 1968 a později sloužil jako snack bar u letiště. V roce 1997 byl vypálen německými vandaly.